آموزش رفع علامت R بالای علامت سیگنال انتن موبایل

خرید بک لینک
سلام

توی این آموزش که بدرخواست چندین نفر بوده مبنی بر اینکه وقتی گوشی را روشن کردم یک علامت R بالای سیگنال بوده و چطوری میتونم این علامت رو بردارم.

راه حل ساده است !

این علامت R مخفف Roaming است و به معنی باقی ماندن هست ولی اینجا به این معنی هست که شما درون شبکه خودتان نیستید!

به فرض مثال :

سیم کارت شما همراه اول است ولی شما توی شبکه ایرانسلید!

این کار بصورت خودکار توسط گوشی انتخاب میشود ولی شما میتوانید دستی هم آن را انتخاب کنید.

توی گوشی سامسونگ و اکثر گوشی ها:

ابتدا وارد setting(تنظیمات) شوید

بعد وارد more network(شبکه های بیشتر)

بعد وارد Mobile Network(شبکه های موبایل)

بعد وارد Network Operator(اپراتور شبکه)

بعد Search network(جستجوی شبکه را بزنید)

از لیست اپراتور ها ، اپراتور سیم کارت خودتان را انتخاب کنید(مثلا MCI IR)

موفق باشید

اینترنت و شبکه های گسترده...

ما را در سایت اینترنت و شبکه های گسترده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32126 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 6:27

صفحه بندی